Дисни, Майкрософт и още големи производители на съдържание (медии, интернет компании) са се обединили около принципи на разпространение и използване на защитено съдържание в мрежата. Липсва обаче Гугъл.

Развиват се новите бизнес модели – нараства и загрижеността на индустриите, произвеждащи съдържание. За собственото съдържание и за съдържанието, предоставяно от потребителите. В Европа натискът е върху Европейската комисия (оттам и идеите на Рединг от миналата седмица). И днес има новина – упълномощили са Европейската комисия да води преговори от името на ЕО с Япония, САЩ и др. за глобално споразумение срещу пиратството.

Инавациите искат и иновативни подходи при защитата им. В този ред на мисли – ето принципите, наречени в пресата Копирайт пакт.

Още

About these ads