Скритата реклама остава забранена

Първи коментари за политическото споразумение по ревизията на телевизионната директива: ЕС отвори вратата за скрита реклама.

Впрочем на финалната конференция в Съвета (24 май) Рединг отговаря на два журналистически въпроса и декларира, че скритата реклама остава забранена. И изяснява възможностите за регулация на национално равнище така: ако Германия иска да забрани представянето на продукти в програмите на обществените телевизии, има право на пълна забрана. Но ако Франция не забрани представянето на продукти, Германия няма право да спре френските програми, приемани на територията на Германия.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s