Какви са ефектите

 


Медиите  информират за интервю на Красимир Гергов, в което той “обяснява защо се е налагало да се води консултант”, а не собственик на медии. Този път в интервюто липсва твърдението, че ограничението е уникално – защото е проверимо, че например Великобритания през 1990 записа подобно ограничение за собствениците на рекламните агенции в закон.

През 90-те тук се извършва  продажба  на рекламата на държавната БНТ и  консолидация   на рекламния секторСтарите ревизионни актове на БНТ и   разказите  на продавача показват обстановката.

Преди година  Комисията по досиетата  обяви Гергов като сътрудник  на бившата ДС и  това стана повод и за изясняване на част от собствеността му (вж. и коментарите). През  2010  след промяна в закона той може да легализира  собственост  в   електронни медии, макар че според Дневник такива  участия  не са вписани в  регистъра.

Регулаторът е издавал на други лица откази за лицензиране поради несъвместимост с това ограничение. Остава неясно какви са ефектите  за тези, които са предпочели да се скрият спокойно, както се казва в интервюто.

Снимката е от в.Сега.

One thought on “Какви са ефектите

  1. albert venn dicey says:

    Честит нов дизайн на сайта!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s