Звукът на рекламата

Приетият в САЩ   Commercial Advertisement Loudness Mitigation (CALM) Act  дава правомощия на регулатора   FCC да приема правила, които да предотвратяват разпространяването на рекламата с по-силен звук от останалото съдържание.

Регулаторът изисква от операторите да спазват определени стандарти – ATSC A/85 RP (Advanced Television Systems Committee’s   A/85 Recommended Practice ).

Правилата ще започнат да действат след година. Всеки може да  изпраща  сигнали до регулатора за неспазването им, сайт на FCC.

2 thoughts on “Звукът на рекламата

  1. e-mil says:

    Първите два линка не са верни. Ето нови:
    – PDF със съдържанието на CALM Act
    http://www.gpo.gov/fdsys/pkg/BILLS-111s2847enr/pdf/BILLS-111s2847enr.pdf

    – PDF с разширените препоръки на ATSC
    http://www.atsc.org/cms/standards/a_85-2011a.pdf

    – и обяснението към тях
    http://www.atsc.org/cms/index.php/communications/press-releases/255-atsc-atsc-expands-loudness-management-techniques-with-a85-annex-k

  2. nellyo says:

    поправих, благодаря.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s