Случайност, ирония и солидарност

Признание е, когато те поставят в един ред с хора, които определено имат принос за развитието на интернет.

Случайност, ирония и солидарност, по Рорти.

Солидарност, по О`Райли, сътрудничество и нови принципи на взаимодействие.

С  уеб наградите 2008 се получава пликче семена от четирилистна детелина. На журито успях да благодаря, благодарност за Жюстин Томс и АВС; на Дзвер за компанията, на Комитата за речта. Много беше въодушевяващо да се види пълната зала изключително с млади хора.

8 thoughts on “Случайност, ирония и солидарност

  1. Стойчо М says:

    Честито!

  2. Борислв Борисов says:

    Честита награда! Специални поздравления заслужава и журито, присъдило наградата.

  3. Още един път поздрав и от мен 🙂

  4. Светла says:

    Поздравления и от мен! Добре е, когато наградите отиват при когото трябва :)!

  5. Гриша says:

    Поздравления!

  6. nellyo says:

    Ако ми потръгне бизнесът с четирилистните детелини, разчитайте на късмет с предимство.

  7. in2h20 says:

    Честито !
    Бг сайт 2008 е най-голямото отличие на интернет пазара, нещо като син печат че нещата са се получили.
    Блогът е много модерен като замисъл и изпълнение.
    Аз отивам да порева че годината е на порталите и дизайн наградата пропадна от идеята какво прави един сайт отличен.
    Пак,
    поздравления.

  8. Честито и от мен. Заслужена награда.

Leave a comment