The Duchess of Sussex v Associated Newspapers

Спорът е между Associated Newspapers (издатели на  The Mail)  и Меган Маркъл,  херцогиня на Съсекс, по повод издадено вече решение, че с пет публикации, съдържащи извадки от писмо на херцогинята до баща й,  Mail on Sunday  u  Mail Online нарушават  правата на херцогинята на личен живот и авторските й права.

Сега съдът постановява ([2021] EWHC 510 (Ch)) (мотиви) да се публикува изявление на  първа страница

„Херцогинята на Съсекс печели съдебното си дело за нарушаване на авторски права срещу Associated Newspapers за статии, публикувани в The Mail в неделя и публикувани в Mail Online – вижте трета страница.“

В добавка   по-обстоятелствена информация ще бъде публикувана на трета страница и онлайн.

Съдът отбелязва, че Mail Online е продължил да публикува неправомерните статии в продължение на две седмици, след като съдът ги обяви за незаконни с решението от февруари 2021 г. (HRH The Duchess of Sussex v Associated Newspapers Ltd [2021] EWHC 273 (Ch))  „Това не може да бъде случайно или пропуск, при липса на каквото и да било обяснение се изкушавам да направя извод, че това е форма на неподчинение.“

Неприятно за вестникарската група –  особено като се вземе предвид, че съдия Уорби в миналото се е явявал по дела в  защита  на Mail on Sunday,  когато принц Чарлз също е спечелил делото  срещу тях за нарушаване на авторски права. 

В медиите

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s